Sunday, March 27, 2011

Tudung.

Sekarang dah ramai pakai tudung belit-belit kn? Nama lain dia apa haa? =.= Tah la. Tapi yang feymes sangat shawl. Aku actually tak suka pakai shawl. Banyak sebab dia. Bukan aku nak kutuk ke apa, aku just express kan pendapat aku. Jangan la marah naa. Bukannya tudung tu tak lawa, seyes lawa. Tapi aku tak berapa minat sangat.

Kenapa Sarah anak pakcik Zamri ni tak suka pakai shawl :

1. Bila pakai tudung tu, rasa rimas. Tudung tu selalu gerak2. Walaupun berpuluh2 pin dah melekat, tetap jugak nak bergerak. Al maklumla aku ni ganas.
2. Tudung tu tak labuh. Seyes. Walaupun ada jugak yang labuh, tapi bila aku pakai, Nampak selekeh semacam ja. =.=
3. Abang aku tak suka. HAHA.
4. Aku rasa pakai tudung ni lagi susah daripada pakai tudung bawal. Seyes. Silap belit ja, mula la tak puas hati. Pastu bukak balik. Then belit2 balik. Sampai la nak dekat setengah jam, baru nak puas hati.
5. Banyak cara pemakaian tudung ni menunjukkan bentuk boobies. Aku tak suka! =.=
6. Aku ni spesis yang ada bentuk muka bulat. So, aku nampak muka aku macam bola kena balut ja.

Kepada mereka yang pakai tu, kalau nampak dada, tolong la tutup eyh. Bukan apa, nanti kat akhirat, sapa-sapa yang sengaja tunjuk bentuk dada tu nanti akan makan badan dia sendiri, pastu kat bawah dia ada api yang berkobar-kobar which is sangat dasyat. Ingat-ingat la naa. Kalau terasa, aku mintak maaf. Sekian, Terima kasih.  Assalamualaikum. :)