Monday, July 18, 2011

I have the guts to say anything.

Akmal sent this to his so-called gf. #Pompuan tu kena tipu. Siyaaaaaaan.


Before you guys jump into a conclusion, this is not a text message from Anim's boyfriend. This is a text message that had been forwarded by someone to Anim. Anim forwarded it back to me. At first, I was like, "OMG this dude is a total dick." Then I realized that he's actually more than a dick. He's a major douche. Hahaha #sarcastically.

Yesterday, my mum asked me about him.

Mak : Hang duk contact si akmal tu lagi ka?


Aku : Dak dah. Dah lama tak amik tau pasai dia. Mampoih dah kot. # I literally said that.

Mak : Takpa la kalau camtu. Mak memang tak suka pon hang contact dia. Dia tu ada kes kat panglima dulu. Mak takmau hang jadi macam pompuan kat panglima tu.

Aku : Oooo 'kes' tu ha? Haha takpa. Sarah bukannya gila nak pi telanjang depan camera. Mana mak tau pasai cerita tu?



Mak : Kawan mak habaq. Anak dia yang bagitau mak dia, suruh habaq kat hang.

Aku : Bukan ka tu kawan baik dia? HAHAHAHA kawan baik dia pon tak pecaya kat dia.

Mak : Tu la pasai. Dia pesan jangan rapat sangat dengan akmal.



Aku : Okeh, don't worry. Memang takkan cakap dah dengan dia. Mak jangan risau. :D



AKU TERKEJUT KAWAN BAIK DIA SENDIRI TAK PECAYA KAT DIA. HAHAHA KESIAN GILA. MEMANG PATHETIC.