Saturday, June 18, 2011

Pakgad Sayonnnggggg.

Minggu lepas, ada budak kelas 5sn received a surat from pakcik gad. Apa masalah dia tatau tiba-tiba nak ngorat budak sekolah. Awat tak buleh pi cari orang lain ka? Tampaq satgi ha. Ish aku pulak yang melebih. Sorry :">   Hee.

Pakcik gad bagi surat tu time budak-budak pandu puteri ada kem kat sekolah. Kebetulan aku ada kat situ sebab saja-saja nak tolong depa balut hadiah. Last-last aku join depa kem sekali, tidoq sana. Tapi jadi photographer je la. Tak buleh jadi fasilitator.

Time aku tengah syok baca buku resipi, dengan perot kentut sana sini. Tiba-tiba depa pass kertas tu kat aku. Memang malang la nasib pakgad tu. Depa dok kutuk-kutuk dia. Haha. Aku snap bukti kertas tu ja. Tak kutuk pon. Acecehh. :D


*number terpaksa di-censored-kan

Pakgad ni pon, kalau nak ngorat tayah la guna pantun-pantun dah. Macam tokwan ja.